Nieuws

  • Indien u verhuisd naar een andere stad of dorp, dan dient u zich in te schrijven bij een huisarts in uw nieuwe woonplaats. Wanneer de inschrijving bij uw nieuwe huisarts is geregeld verzoeken wij u contact met ons op te nemen zodat wij uw medisch dossier kunnen overdragen aan uw nieuwe huisarts. (let op: zonder uw toestemming wordt het dossier niet overgedragen)

  •  

    Wat is Helpdesk Digitale Zorg?

    Helpdesk Digitale Zorg biedt ondersteuning bij de digitale zorg aan alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen. Al uw niet-medisch inhoudelijke vragen rondom digitale zorg kunt u stellen bij Helpdesk Digitale Zorg. Denk aan hulp bij het inloggen in het patiëntenportaal, zelfmetingen sturen, medicatie bestellen of het werken met DigiD.

    Als patiënt van onze praktijk is deze service gratis.

    De servicemedewerkers van Helpdesk Digitale Zorg hebben inhoudelijke kennis over de digitale toepassingen van de huisartsenpraktijken in Zeeuws-Vlaanderen en kunnen u op weg helpen. Daarnaast hebben ze alle tijd voor u. En belt u vaker? Ook dat is geen enkel probleem! Helpdesk Digitale Zorg is er voor u, zodat ook u van de voordelen van digitale zorg profiteert.

    Hoe neem ik contact op?

    Op www.helpdeskdigitalezorg.nl/zorginstelling/huisartsen-zeeuws-vlaanderen/ vindt u alle handleidingen om zelf aan de slag te gaan. Wilt u liever iemand spreken, dan belt u naar telefoonnummer 085 – 1304575. U spreekt dan altijd met iemand die u begrijpt en samen met u tot een oplossing komt.

    Helpdesk Digitale Zorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00. Belt u buiten deze tijden, dan wordt u automatisch door een servicemedewerker teruggebeld met de vraag of u nog hulp nodig heeft. Ook is contact via e-mail en chat mogelijk.